22. březen je vyhlášen jako Světový den vody. Žáci 4. třídy se vodě průběžně věnovali celý týden. Ve výtvarné výchově jsme téma uvedli metodou brainstorming. Pojmy napsané na tabuli se učili kategorizovat a posléze je využili k volné kresbě na téma voda. Další výtvarnou technikou, která děti moc bavila, byla malba obarvenou pěnou. Celý týden žáci pracovali na referátu na zadané téma. K dispozici měli jednoduché odborné texty. Cílem bylo zformulovat jednoduše 4 věty a vytvořit plakát. Každý svůj referát nazpaměť prezentoval před spolužáky. Nakonec si každý svou práci zhodnotil dle zadaných kritérií. Všem se podařilo zpracovat odborný text. V pátek ráno jsme si téma shrnuli pomocí vědomostního kvízu. Pak jsme vyrazili do Mariánských Lázní. Místní léčivé prameny jsou to nejcennější, co Mariánské Lázně mají. Ve městě a okolí jich vyvěrá více než 40. Vydali jsme se tedy po stopách těch nejznámějších a děti plnily připravené úkoly a prameny ochutnávaly.
- Úvod
- 4. tř. - Světový den vody